CaRa TaMBah MoDaL (UnTuK JUaL TopUp)

   PaKeJ A

Untuk menambah modal kredit utk jual TopUP 

Format SMS:       BI*BANK*JUMLAH*TARIKH*MASA
Contoh          :      BI*CIMB*1500*040413*1928 


bank in dahulu baru hantar format sms

NAMA : LAU NGIE TUNG
NO. AKAUN : 11090103095525


NAMA : NT LAU ENTERPRISE
NO. AKAUN : 512231358921

tambah modal setiap hari
dari jam 10:00pagi sampai 10:00malam
proses kemasukan modal paling lama 1/2 jam selepas hantar format sms...
minimum tambah modal setiap kali rm100 

 

 PaKeJ B

 Tambah Modal (Modal untuk dijual)

MINIMUM tambah MODAL setiap kali BANK IN:RM 10 keatas sahaja    


Penambahan modal boleh dilakukan SETIAP HARI. Waktu penambahan modal adalah bermula pukul 9.00am sehingga pukul 7.00pm. Jumlah minimum untuk menambah modal sebanyak RM10 ke atas. Anda akan mendapat sms dari syarikat menyatakan modal anda sudah ditambah.

*Jika membuat pembayaran melalui "Online Banking" sila masukkan emel : anamobile2010@gmail.com

Cara menambah modal seperti berikut:

1)Tentukan nilai modal yang ingin ditambah ke dalam akaun topup anda(RM10 keatas). Modal sebaik-baiknya ditambah dalam jumlah yang UNIK untuk memudahkan pihak syarikat mengesan pembayaran anda seperti dalam jumlah RM55, RM60, RM70, RM110,115,148,22,45,78,96,1003,1009,504,559 dan sebagainya.UNTUK MEPERCEPATKAN PROCESS TAMBAH MODAL .

2)Buat pembayaran ke salah satu akaun syarikat di bawah.


ACC BANK DIBAWAH ADALAH UNTUK AHLI 
(PAKEJ :GENERAL MANAGER,manager.assistant manager,master,dealer,agent,retail,first retail,second retail, third retail
AAmobiletopup) SAHAJA


                                                    id bermula A,Cth: A058888

ACC BANK DIBAWAH ADALAH UNTUK AHLI  AAmobiletopup) SAHAJA
SIMPAM setiap RESIT BANK IN selama-lamaNYA



LUPA NOMBOR BANK AKAUN BENZMOBILE untuk TAMBAH MODAL ?
SMS Taip :ACC 
SMS Taip :BARU     
dan hantar ke no server
*boleh guna huruf besar atau kecil


STEP 1:


SELEPAS BANK IN : DAPATKAN (PIN TAMBAH MODAL/PIN dep  DARI server DAHULU)
Perlu Buat Setiap Kali Tambah Modal!!!
KALAU BANK IN RM10 
SMS TAIP:PIN.10000.1234   Hantar ke Server no
KALAU BANK IN RM15
SMS TAIP:PIN.15000.1234   Hantar ke Server no
KALAU BANK IN RM50 
SMS TAIP:PIN.15000.1234   Hantar ke Server no
KALAU BANK IN RM110 
SMS TAIP:PIN.110000.1234   Hantar ke Server no
KALAU BANK IN RM170 
SMS TAIP:PIN.170000.1234   Hantar ke Server no
KALAU BANK IN RM510 
SMS TAIP:PIN.510000.1234   Hantar ke Server no
KALAU BANK IN RM1130 
SMS TAIP:PIN.113000.1234   Hantar ke Server no


NOTE>
*Tambah "000" 
*RM1=1000,RM10=10000,RM100=100000,RM1000=1000000
*1234 - TETAP 1234,jangan Tanya kenapa, kami xkan Jawap.

Server akn Balas:
No pin DEP 10.188 
No pin DEP 15.287
No pin DEP 50.004
No pin DEP 110.831
No pin DEP 170.846
No pin DEP 510.749
No pin DEP 1130.593   


STEP 2:


Contoh Anda Sudah Bank in:
BANK:  MAYBANK   (Ikut Resit Bank In)
TARIKH: 18/07/2012  (Ikut Resit Bank In)
MASA : 10:29AM  (Ikut Resit Bank In)
RM : RM110  (Ikut Resit Bank In)
PIN dep atau TAMBAH MODAL : 110.831 (Sudah Buat Di STEP 1)
PIN Original : 1234  (Tetap 1234, Jangan Tanya Kenapa,Kami xkan Jawap)

SMS TAIP:
Dep.110.831.MAYBANK.RM110.18/07/2012.10:29AM.1234


(Sila Ikut Format,Susunan Dan Butiran Yg TEPAT)
(Jika Info ,Format Silap Syarikat Tidak LAYAN)

Hantar ke:salah 1 Server No Dibawah:
DiGi:016-9615 945
Maxis :014-218 2871/017-940 7534 
Celcom :0132041456/0132009680/0139059681/0148455476  

Server Balas:
Deposit akan diproses dlm masa 3jam.tambah modah hingga jam7pm.

Dalam 3Jam Akan Dapat sms Tambah modal Mengatakan Modal Telah Ditambahkan oleh
OPERATOR. TRUSKAN PERNIAGGAN.
*
jika deposit anda belum dapat sebelum 6.40pm, sila sms sekali lagi Dep...
dan trus call CARELINE untuk bantu:


MASALAH TAMBAH MODAL/TIDAK TERIMA  SILA CALL CARELINE: 
 09-9557481
014 500 1261
013 900 9134
017 977 5864
Fax 099558536
Email: Careline_zm@yahoo.com
MMS ReSit Bank In: 0199330602 (Atas Permintaan shj)





*KEPADA yang bank in selepas 7pm, sila buat STEP 1, STEP 2 pada esok pagi dalam jam 9am-7pm.(maklumat BANK MASA TARIKH RM sila ikut RESIT BANK IN)

*Selepas bank in mesti sms imform admin TUNTU CREDIT dalm 48jam, selepas 48jam tdk dilayan !!! 

CATATAN: Hantar SMS mengikut format ke SERVER selepas bank-in, dengan KADAR SEGERA! Beri tempoh sehingga 3 jam sebaik SMS dihantar.

*PANTANG LARANG: Bank-in/transfer hari ini, SMS keesokan harinya - amalan sebegini TIDAK AKAN DILAYAN!

*9AM-7.00PM SHJ.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan